Ziyaretçi Sayısı

OKUDUĞUNUZ YAZILARIN TAMAMININ KAYNAĞI YÜREĞİMDİR.. BLOĞUMDA ALINTIYA YER VERİLMEMEKTEDİR

16 Eylül 2011 Cuma

Sen.!

Ses desem.. değilsin!

Işık desem.. değilsin!

Can mısın, cânân mı;

Aşk mısın, aşık mı yoksa maşuk mu?!!

Hangisisin bilemedim...

Hiçbirine sığdıramadım seni..


Sen; hakikat..

Sen; Gönül..

Sen; Ben

Sen;  Gönlümün gördüğü..

Sen ; Sabah serinliğinde açan çiçek..

Sen ; Eminönü vapurunda içilen bir bardak çay, içinde eriyen şekerler, havaya savurduğum bir nefes duman

Sen : Kadıköy rıhtımında havada uçuşan martılar

Sen ; Sonbaharda dökülen yapraklar

Sen ; içimdeki heyecan...

hayır hayır bildimki anlatılamayan sen...

Işıklar Dökülüyor Sağnak Sağnak Semalara...Gönle Nur Doluyor Sonsuzluk Kadehinden..

3 yorum:

  1. baktığım ama göremediğim her karanlıkta sen bir aydınlık sen bir ışıksın bana,bazen yolumu kaybediyorum hatalarıma hatalar ekliyorum nefsime hakim olamıyorum..birden yine sen geliyorsun aklıma rabbim seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. bu kadar güzellik kendinden bir parçayken ben ondaki güzelliği , ondaki mükemmelliği düşünemiyorum.ifadesi , anlatılmazı zor bizdeki yeri
    dilara

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim....

    YanıtlaSil

Follow @istanbuuli