Ziyaretçi Sayısı

OKUDUĞUNUZ YAZILARIN TAMAMININ KAYNAĞI YÜREĞİMDİR.. BLOĞUMDA ALINTIYA YER VERİLMEMEKTEDİR

24 Eylül 2011 Cumartesi

İyiki Varsınız

Arkadaşlar gerek mail, gerek twitter, gerek twitter DM (mesajlar) yada buradan öyle yorumlar yapıyorsunuzki; ALLAH şahit nasıl duygulandığımı anlatamam..

sanırsınız; o an ruhum sevinçten cennette kuş olmuş dallar arasında uçuyor..

daha öncede söylediğim gibi, bloğuma binlerce insanın akınına rağmen ben bu siteden herhangi bir maddi gelir elde etmiyorum. gerek bloğumun servis sağlayıcısı google, gerek google a bağlı firmaların reklam tekliflerini geri çevirmekteyim..

ben bu bloğu gerçekten ve gerçekden gönüllere bir nebze sevgi bırakabilmek ve o gönüllerde, içersinde ırmaklar akan, koyu yeşil ağaçlı, Cennet gibi bir sevgi bahçesi oluşturmak için açtım.. (başarabildiğime ve başarmaya devam ettiğime inancım halis ve tamdır)

Elif Şafak'ın bir sözü var, buna bende katılırım. "çok biliyorum diyenden kaçınırım, yazı yazmak anlık iştir"

doğru söylüyor, kendini ilmin okyanusu addedsen "ne yazacağım" diye kıvranırsın, fakat içine bir anda öyle bir ışık doğarki; o ışığı kelimelere
dökebilmek için sabırsızlıkdan saniyeler seni yer bitirir..

arkadaşlar soruyorlar "öncelikle hangi yazıları okuyalım?"

arkadaşlar kendim yazmama rağmen okumakdan feyz aldığım yazıları sıralayayım, öncelikli okuyacaklarınıza kendiniz karar verin..

Cennet Nedir?

Ah Şu Yaşadıklarım..

ALLAH Nerede?

Cennet Bahçesi..

Nerede idim..

Susuz Gönüllere Dair

Sabahın Serinliği..

Gönl-i Demler

Sen..!

Aişe imiş..

Yarım,Tam'a Ulaşmadıkca Sukût Bulmaz!..

Adn Cennet'i

Yaratılmış En Büyük Güç: Sevgi

Uzayda Toz Zerresi Dünya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow @istanbuuli