Ziyaretçi Sayısı

OKUDUĞUNUZ YAZILARIN TAMAMININ KAYNAĞI YÜREĞİMDİR.. BLOĞUMDA ALINTIYA YER VERİLMEMEKTEDİR

6 Eylül 2011 Salı

Gönl-i Demler

13 şubat 2011
20.27

İstanbul'a 230 km uzakta evini istanbul'u özlemiş, yorgun.. işlerinden dolayı bir gece daha burada kalmak Zorunda olduğu için üzgün azcıkta hayal kırıklığı içinde, birazda kendini garib hisseder halde Bursa'da Osmanlı'dan kalma ahşap bir yapının insanın içini ısıtan halinin motele dönüştürülmesi ile minicik sirin odasında.. Harfleri koyvermiş yazıyorum..

21.03

az evel motelden çıkıp ulucaminin çeşmesinde yüzümü yıkayıp bu soğukta kana kana suyunu içtim "merhaba tanıştırayım bu benim yorgunken bazan içine düştüğüm manic (hayatı tii ye alan gerekçesiz neşe) halim. Memnun olmadın dimi eh ne yapalım bu seferde umduğunu diil bulduğunu ye bakalım"

22.33

şimdi daha iyiyim. motele geri döndüğümde giriş katında ortak oturma yerinde tv izlerken içi buruk pazarda annesini kaybetmiş çocuklar misali halim öyle belli olmuşki burayı işleten yaşlı amca ve teyze şevkatle yanıma oturdular "hanım kalk sıcak çay getir evlada" dedi amca. teyze dizleri kütürdeyerek kalkarken böyle bir şevkate icim ezildi ağlamamak için derin derin nefes alıp verdim. çaylar geldi baktım yanında köy tulum peynirli sacda pişmiş gözleme.. içimden "ALLAHIM kölen olayım trilyon yıl kapına köle olunsa Senin hakkın neyle ödenir " diye kendi kendime tuhafsandım. ütopik değil harbi-harbi tuhafsandım

14 şubat 2011
06.33

sabahın erken saatleri..
dışarı çıktım hani Bursa'nın cumalı kızıl köyünde kınali kar diye bir film çekilmişti, işte buraya böyle bir manevi koku hakim. hava ağır puslu soğuk..bir çay bir sigara.. ne yazayım gönlümün gördüklerini milyar yıl kelime etsem hangi kelama sığar.

13 mayıs 2011
17.48

şu an Kadıköy'de denize nazır çay iciyorum.. kıyıların sessizligini bozan kadife dalgalar ne hoş..ne kadar seviyorum bir çay söylemeyi, bir sigara yakmayı.. herkesten SIR (yalnızca gözükmek istedigine aşikar) bir gönülle gözlerden gönüllerden ırak düşünmek ne kadar hoş ne kadar sürükleyici,ne kadar etkileyici..

Ask' ım ben ey gidi ey..!!! Aşk..!!! Feth etsin artık fatih İstanbul'u..saplasın hançerini bizansın kalbine,selam dursun ayasofya aşk'ın çelik hançerine..

17 haziran 2011

az evvel uyuduğum yerde bir çıtırtı ile irkildim. kafamı kaldırdığımda ne göreyim bir geyik ırmakdan su iciyor..

ALLAH'IM ne kadar tatlııı. benden haberi olmayıp kaçmaması için nerede ise nefesimi tuttum, daha evvel hayvanat bahçesinde görmüştüm ama özgür doğa içersinde ilk görüyorum (e tabi tek başına Antalya'nın Kumluca ilçesinden yola çıkıp yüce toros daglarının iç urpertici kanyonlarında 25 km yürüyüp bir Kaya dibinde uyuyup kalırsan uyandığında geyikte görürsün ayı da)

Muhammed'in s.a.v neden Mekke'den çıkıp-çıkıp hira dağında bir mağaraya girdiğini şimdi burda daha iyi idrak ediyorum..

çünkü burada kainatın yaradanına yemin ederimki sadece ALLAH var..

buralara getiren sonsuz cekim gücünün gerekçesini daha iyi anlıyorum, O davet ediyor, gönül icabet.. sonrası zaten muhabbet..

değilse kim böyle bir çılgınlık yaparki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow @istanbuuli