Ziyaretçi Sayısı

OKUDUĞUNUZ YAZILARIN TAMAMININ KAYNAĞI YÜREĞİMDİR.. BLOĞUMDA ALINTIYA YER VERİLMEMEKTEDİR

6 Eylül 2011 Salı

Sabahın Serinliği

Sabahın ışıması ile kalktım, naif bir duş aldım. çay demledim balkona çıktım,

sabahın erken serinliginde öten kuşları dinledim.

bardağımdan bir yudum aldım agaçlara baktım, koyu yesilliğin gönlüme verdigi muhabbeti dinledim.

"herşey gibi bizde senin icin varız,gönlüne muhabbeti doldurmak için" dediler..

ALLAH'ın esmasıydı benimle konuşuyordu.. "hey sennnn takıl peşime gönlünün gördüğü heryerde seni bekliyorum" dedi çıktım evden düştüm peşine, trene bindim camdan izledim. denizin ardına saklanmıştı bir gülücük attı, içimi doldurdu.. bende güldüm..

Haydarpaşa'da indim, vapura 20 dk vardi.yine oturdum rıhtıma çay söyledim, "selam olsun" dedi yine doldu içime..

martıları seyrettim, balık tutanları izledim. vapura binip üst güverteye çıktım. martılara simit atanları izledim, havada kapılan her parca simitle, vapurdakiler gibi bende heyecanlandım bende çığlık attım..

Eminönü'nda indim kalabalığın o muazzam coşku ve vahdedini yasadım.

metroya bindim bayan anonsörün "Sultanahmet" deyişi ile indim..meşhur koftesini yedim yere serilen yaygılara bağdaş kurup sırtıma yastığa dayadım.. tavanlardaki tarihi egzotik ikonları izleyip nargilemi içtim.

İngiliz turistin "where? blue mesque" deyişini işittim, Sultan Ahmet cami-ini işaret ettim... zencili sarışınlı beyazlı rengarenk insanlar gördüm, baska alemlerden ülkelerden gelen...meydanın çimlerine uzandım, karıncalarıyla konuştum..

Gülhane'ye indim sırali ulu ağaçlarının altından geçtim, serinligine doydum. çeşit çeşit kuş seslerinin canhırhaş korosunu dinledim.
Sarayburnu tarafinda tepede semaverli çayımı içtim, denizin enginliğine bağrımı açtım  esinti ile sonsuzluga doydum..

işte güneş batar oldu. Eminönü'ne döndüm. sandallardan balık ekmek yedim,batan güneşe yüzümü döndüm gözlerimi kapadım sonsuzlukdan gelen yagmur gibi havayı kokladım.

vapura bindim. Vanezuella'lı kalabalık gurubun çılgın çalgılarına çılgın rakslarına gönlen eşlik ettim.. cennet şarabı içmiş gibi gönlen güldüm-güldüm..

gözlerine baktık gözlerimize baktılar,gönülleri "sizi seviyoruz" dedi,gönüllerimiz "sizi seviyoruz" dedi..

yıldızların ışığını seyrettim, onlara selam verdim, onlardan cevap aldım.

eve geldim, başımı yastığa koydum. "seni seviyorum ALLAHIM" dedim, "bende seni.." dedi. "Şimdi rüyada seninle olmaya devam" dedim.

göz kırptı "tamam" dedi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Follow @istanbuuli