Ziyaretçi Sayısı

OKUDUĞUNUZ YAZILARIN TAMAMININ KAYNAĞI YÜREĞİMDİR.. BLOĞUMDA ALINTIYA YER VERİLMEMEKTEDİR

14 Eylül 2011 Çarşamba

2012 Kıyametmi?

şimdi arkadaşlar, sadece Türkiye'de değil tüm dünyada şu aralar insanları sirkülasyona sürükleyen bir konu bu:  2012 kıyametmi yada nedir?

ben bu konuyu uzun yıllardır araştırıyorum ve elde ettiğim bazı çarpıcı verileri sizlere anlatmak istiyorum.. bilindiği gibi bu konuyu ilk ortaya atan; binlerce yıl evvel yaşamış maya uygarlığı idi; şimdi "aman yaa salla gitsin, onların dediğine neden inanalımki?"  diyemiyoruz. 

neden diyemiyoruz? çünkü adamların takvimlerine baktığımızda, kendilerinden binlerce yıl sonra gerçekleşmiş olan, dünyanın geçirdiği manyetik alansal 4 ayrı kutup değişimini bilmişler ve bunu günü gününe takvimlerine işlemişler..
bugün eldeki verilere baktığımızda, evet dünya'nın 4 kez manyetik alan değişimine uğradığını görüyoruz.
sadece bununla kalsa yine iyi, oluşturdukları 26 bin yıllık takvimlerinde yıldızların konumunu öyle bir belirlemişlerki tek günlük sapma yok..

arkadaşlar, bugün dünyanın süper gücü ABD nin elindeki Nasa dahi, ellerindeki en gelişmiş teknoloji ile böyle bir şeyi değil yapmak akıllarının ucundan dahi geçiremiyorlar.. çünkü mantığa göre hayal ötesi birşey bu..

ilginç olan bir diğer veri ise sadece mayalar değil, birbirlerinden binlerce yıl aralıklarla ve habersiz yaşamış diğer kadim uygarlıklarında takvimlerinin 2012 de son bulması..

şimdi.. buraya kadar veriler böyle..

kendi kanaatime göre, dünyanın sonu bab-ında fiziksel bir kıyamet beklemiyorum, zaten ALLAH kur'an da kıyametin zamanının kendine ait olduğunu, bunu kimsenin bilemeyeceğini bildirmiş.. buraya kadar amenna..

peki nedir öyleyse bizi bekleyen?

ben şahsen fiziksel bir yıkım değilde, dünyada bir düşüncenin sonu ve yepyeni bir ufkun başlangıcı olarak görüyorum bunu..

şimdi arkadaşlar, şöyle bir dünyanın gidişatına göz atarsak,  orta doğuda "firavun" adl edilen başların ve liderlerin tek tek yıkıldığını görüyoruz.. sadece bununla kalmıyor, dünyaya genel olarak bakarsak ABD'nin ufak bir esinti ile yıkılacak, iskambil kağıdından hali ortada.. Avrupa'ya bakarsak Yunanistan'ın İngiltere'nin ve özellikle euro ya bağlı ülkelerin tamamının hali ortada..

Türkiye'ye bakarsak, zulm eden, kaos ve karanlıkdan beslenen düşüncenin sonunun geldiğini, bununla birlikde bundan nemalanan çevrelerin, bir geleceklerinin olmadığını önlerinin kapalı olduğu görünüyor. yani sizde şöyle bir bakarsanız; görünen köy kılavuz istemez..

o halde arkadaşlar, şu halde evrensel olarak bahsedilen değişimin tam göbeğindeyiz zaten. öyle değilmi?

bana göre, sadece bununlada kalmıyor. toplum içersinde "sevgi ve vicdan"ı ile değilde; egosuyla, gururuyla, hırsıyla, gösterişiyle, malı mülkü ile yada gücü zorbalığı ile yer edinmiş her kişi kurum ve kuruluşun sonu bu..

ben  şahsen 2012 sonrası sadece sevgi, şevkat ve özellikle VİCDAN ın  ayakta kalabildiği yepyeni bir ortam  hayal ediyorum.

2 yorum:

  1. düşüncenize katılıyorum güzel bir yorum yapmışsınız fakat şunu unutmamak lazım 2012 yılı sadece düşünsel kıyamet değil fiziksel kıyamet'de olabilir.Dikkat ediyorsanız depremler çoğaldı bütün kötülükler çoğaldı biz buna bir bahane bulup yok efendim fay hattı varmış,yok bu varmış şu sebep olmuş hepsi yalan benim bildiğim bütün bunlar. Allah'ın takdir ilahisidir insanlığa uyarısıdır

    YanıtlaSil
  2. sevgili emre,
    vicdan çağrıları insanlık kadar eskidir. şimdiye kadar karşılık bulmamıştır. bir kediye konuşma öğretmek, insanların çoğunluğuna "ortak çıkara" hizmet etmeyi öğretmekten kolaydır. insan, kendi çıkarını düşünür. insan insanın kurdudur (T. Hobbes) ve insan ancak bu kadar yapabilir. var olan durum var olabilecek tek seçenektir.

    YanıtlaSil

Follow @istanbuuli